HOME la dolce' me petua c & s

Monday 6 August 2012

T E E N S L O V E S T O R Y ~


tak jawab dosa , kalau jawab sayang ; xoxo (saye gurau je)

wonder what ?! aku da lame tak update belog and post entry baru !
kenapa ?? of course laa sebab aku busy tahap cipan nak terberanak tuh ~
jadual aku mengalah kan artist ; and for your information , aku selalu beranggapan yang student is more popular (lebih kepada koya popular) and we all ni dah macam artist ; kalah kak Najwa Latif <3
aku cakap cam ni berdasarkan fakta =="
cer korang fikir , kalau student tuh tak dop dalam kelas (a.k.a try nak skip kelas) , cikgu bersusah payah carik student tu ; hmm, dah2 laa merepek aina oii #

sebenarnya aku saja habiskan masa dengan update belog aku yang dah bersawang ni and nak isi masa lapang ?? (boleh terima ke alasan ni??)
hmm, actually aku nak share pasal T E E N S  L O V E  S T O R Y <3
maybe tajuk ni menampakkan yang aku ni seorang yang miang keladi mengalahkan pokok keladi yang abah tanam kat laman rumah , in fact , korang pon sama je cam aku ;
we born with L O V E , to L O V E , and to be L O V E
 that is a fact right ?! hmm,  aku tak paham laa dengan laki ni , when girls tak layan time diorang tegur ; they will said that girls ni sombong laa , perasan cantik laa ... but when girls layan time diorang tegur ; they will said that girls ni gedik mengalahkan kucing yang menggesel kat kaki untuk mintak makanan ! menda jadah hape nye diorang ni ; like H E A V E N laa otak diorang fikir @,@

oke , situation yang ni lagi laa aku tak paham ! first diorang tak dapat awek ni , punye ganas laa die try nak usha awek ni sampai melekat kat die ! ayat punye laa manis mengalahkan peratus glukosa yang ada dalam darah seorang pesakit diabetes ... once they get that awek ; die blah tinggalkan awek die cam tuh je # and dengan bangga nye diorang kasi tahu kawan2 diorang ,

Playboy             : aku daa dapat daa usha minah ni , cepat gile kot cair , senang je nak usha minah ni ,  kaw nak tak ?? ambik laa ! aku kasi free ; haha!

Kawan Playboy : boleh jugak ; kaw tak nak dah ke minah ni ?

Playboy             : tak nak laa , ambik laa sisa aku ni ; aku da bosan doe dengan dia ...


percaya tak?! girls, please trust me ! aku cakap cam ni sebab aku pernah dengar dari mulut seorang dak laki sekolah aku and in fact boys are same ~ boy skola aku tuh cakap , lelaki ni cepat bosan ! terukkan diorang
an equation yang aku boleh but kat sini ;
never trust his words ;
dah macam add math pulak , buat equation bagai ; bhaha  

# huh , jahat sangat ke pemikiran aku ; hehe ==" maybe diorang lagi jahat kot !
aku bukan nak mengahasut ; just wanna tell you what i've experienced <3
jangan laa marah aku pulak ; sape suruh kaum korang kejam dengan kaum kiteorang !

hmm , aku rase cam malas daa membebel kat sini ; next time aku story lagi !
hah ! in fact ; lusa aku exam taw , hoho (wish me luck oke!)
 [ ==" terukkan aku , nak exam , tapi tak stadi pon ]

anyway sorry to all yang touching ^,^
~ who eat chilli , he will taste 'pedas' ~
trust me ?!

maassalamah ; wassalam

No comments: