HOME la dolce' me petua c & s

Friday 24 August 2012

ohmy ! dah R A Y A ?!



eheh , jawab laa salam tuh , baru aku kasi baca post aku ; hihi (gile gedik kaw minah !)
oh harap cik minah sebelah rumah cik (atok ku di kelate) , tak terase ;
oke dah , merepek pulak blog owner ni kann !

idayumumtaz:

Let’s cherish this victorious day. May Allah bless you all !

eh eh , dah raya laa ; serious ke ni ?? hadoii , alhamdulillah tahun ni aku sempat kejar 10 malam terakhir ramadan ; pendek kata 10 malam terakhir tuh aku pose full laa ~ 
act ni dah raya keenam pon ; tapi memandangkan baru sampai Kuantan semalam , hah baru hari ni laa ada masa nak lawat belog ; kat umah wan laju je line , tapi banyak mende kena buat ; hihi , hape lagi , of course laa kutip duit raya ! hadoii , aku ingat bila umur makin banyak , duit raya makin banyak ; rupanya makin sikit ! ciss betol, tapi tak pe ; mak andak yang tak pernah bagi kitorang duit banyak2 tuh ponn bagi aku 50 hinggit tahun ni ; banyakkan...kan...kan...!!!!
pape pon alhamdulillah ~
 

sidratulmuntaha:

:’(

tak tahu laa nape nak letak jugak pic ni ; maybe sebab chantek kot :-)

maybe Syawal tahun ni kurang meriah without my late grandmother ; but nevermind ; hidup mesti diteruskan walaupun tahun ni kurang satu bahagian duit raya ; bese nya wan laa yang membanyakkan duit raya kitorang ; mane taknye ; sorang dia bentai bagi 50 hinggit ;
 hadoii ; i'm miss her like H E A V E N laah !


eh eh ; hadoii ... ni rasa cam nak 'hujan' ni ~

hmm , oke tak moh tacing2 kat sini ; eh nak kasi tahu ni ; pas cuti yang superb indah ni ;
my dearest cikgu Kimia nak kasi exam kimia untuk bab6 ; nasib baik 1 bab je ; BTW tido lambat lagi lahh kita kan Jie Ha , Hana Ripin , Aimi Aqilah , n all my Mumtaz buddies ... (batch aku laa mumtaz tuh !)

islamicthinking:

Stars can’t shine without darkness.

so , haruslaa kalau kena bersusah dahulu bersenang kemudian !

haha ; hmm aku rasa setakat ni jelah dulu post aku ;
kalo ada jodoh kita jumpa lagi ~
sebelum aku lupa ;

Eid Mubarak !!! .. May Allah accept our good deeds and forgive us all … :)
S E L A M A T  H A R I  R A Y A  A I D I L F I T R I
maaf zahir batin !
maassalamah ; As Salam ~

No comments: