HOME la dolce' me petua c & s

Saturday 11 August 2012

ramadhan ; missing H E R ; stress


tak jawab dosa , kalo jawab sayang <3

hmm , sedar tak sedar lagi 8 hari O T W to bulan S Y A W A L !!
Oh-mm-Gee !! excited derr ~
BTW jujur aku cakap , i'll miss this R A M A D H A N <3
ye laa , setiap tahun ramadhan datang dalam hidup aku dalam suasana yang lain2 and seriously aku cakap aku rindu ramadhan and syawal 5-6 tahun yang lepas =='
oke finee , time cannot be reverse (oh my english !) haha ;

hmm , story pasal ramadhan ni buat aku rindu like H E A V E N laa kat arwah wan aku <3
miss her a lot dear ~ time die still alive ,  serious aku cakap aku tak laa rindu sangat sampai tahap cam gini kat die ; sebab aku fikir ;

" alah , nanti balik kampung jumpe lagi ... "
but now , i just waiting to met her at the only georgeous H E A V E N ~
hmm , baru2 ni , nenek besties aku  , meninggal ...
her story make me very insaf .. and this story boleh laa dijadikkan pengajaran for cucu2 yang kurang sayang nenek diorang ;

besties aku ni tak berape sayang kat arwah nenek die tuh sebab dulu nenek die cam tak sayang family die ... and bile arwah dah hidup susah , family besties aku ni laa yang banyak tolong die . and for your information , besties aku citer yang arwah ni still lagi cam ade tak puas hati ngan family diorang ; tapi sayang si nenek terhadap cucu nye tuh tak hilang ke mane pun ~ saat arwah dah meninggal , baru laa besties aku ni sedar yang ; how great she L O V E S her grandma ; and saat tu jugak laa die rase hidup die kekurangan samting . die baru sedar yang arwah nenek die tuh daa try her best nak jadik nenek yang baik ~ huh , anyway ; past is past right ~
betol laa orang cakap ;
kita akan lebih menghargai sesuatu benda tu bila benda tuh daa pergi dari hidup kita
 its totally true right !

oke dah , stop tacink2 ~ skarang nak story pasal exam yang tak over2 lagi nih ;
aitt , exam pon still lagi boleh enjoy ngan belog kakak?!
oke fine , kantoi ngan umi pulak aku update belog *hihi... L O V E her bebelan !*
tadi semangat nak stadi tuh daa datang , tetibe pakcik rahim (my dad laa...) , tetibe offer nak gune internet tak ... huh , terus semangat tuh tertinggal kat meja stadi and aku terus serbu laptop ; haha ~how dare she is ; aina ! tapi aku agak weird laa , kalo nak stay up stadi kat hostel punye laa mengantuk ! time online kat umah , kalo boleh tak moh tidur sampai sahur ! oke whatever =='

huh , aku agak frustrated ngan result math mode aku ; punye laa aku stadi sampai pukul 3 pagi ; i've only got 56 marks (grade C sayang ...) ; hmm , maybe tu ujian Allah ; haha , sbagai good girl aku redha je ngan kuasa Allah ~ God know everything !
len kali aku tak moh laa letak harapan tinggi sangat ; takut kecewa for second time <3

oke , one more story yang aku nak citer kat korang is about H A N D P H O N E !
aku tak paham laa knape orang suke jual number orang len sesuka hati , limpa , perut diorang je ~
its not fair laa sayang ; pastu suka sangat tengok mangsa number kene jual tuh kene kacau ! hamboi kaw , daa lame sangat ke hidup tuh ?! umrah pon belom buat lagi ; dah tu , si pengacau tu pulak tak de ayat len ke selain ;
salam , nak kenal boleh ?!
huh , boleh ... boleh blah ! kenal ngan parents aku dulu bru boleh kenal ngan aku ; ayt ni buat aku rase cam nak bagi freekick pon ade jugak ! tapi ayat ni lagi laa buat aku bengang sampai rase cam telinga nak tercabut dah ;
haii awak , tgh buat ape tuh?
hah ?! tengah menoreh getah ... kompem2 la aku tengah text kaw sayang oii ~ hisy , nak tackel pon beragak laa derr (ayat budak koya H O T) ; tapi 2 contoh ayat kat atas tuh buat aku rase cam nak baling je phone aku tuh ! huh ; they make me tension =='

k dah ; aku ade banyak lagi stori and isu yang aku nak share ; but tangan aku dah nak terpatah ni type banyak sangat ; kalo ade jodoh kita jumpe lagi ; cewahh !

BTW , stori aku kat atas tadi tuh bukan nya nak cakap yang aku ni koya H O T , koya C U N G , or sowhatever ! just nak luahkan apa yang terpendam ; nobodys perfect right ; sori yang terase pedasnye ; sape suruh makn cili banyak sangat ; bhaha :P

BTW let us make this ramadan is the most FANTASTIC ramadan <3

maassalamah ; As Salam ~

No comments: