HOME la dolce' me petua c & s

Saturday 25 August 2012

hari2 terakhir seorang S T U D E N T ~


tak jawab dosa , kalau jawab .... tak dosa laa jawabnya ; kfine , saya merepek !
hadoii , baru semalam hapdate hari hapdate lagi ; but nevermind , this is my blog , 
so ade aku kesah kaw nak marah ?! tapi abah of course laa kesah sebab die yang bayar broadband and elektrik rumah ni , haha ; BTW thanks abah !

eh eh , esok nak balik hostel dah ?! ulang suara , E S O K dah nak balik H O S T E L !!!
ohmy , rasa macam baru semalam aku say good bye kat kawan2 untuk balik beraya ;
gosh , cepat nya masa berlalu ! hmm , maka aku n adikku bercadang untuk skali lagi menghabiskan duit abah di Mydin ( bukan nak promote okey ! ) , for beli our barang2 ; 
haha , best duk hostel ni , especially time form 1 ; kawan aku pernah story yang time dia form 1 parents dia beli apa je yang dia nak ( yang tak menyalahi hukum syarak laa kan, hehe ) ; kalau hajat dia tak ditunaikan , alamatnya cik adik ni mogok tak moh balik hostel laa ;
alahai ank emas , boleh laa ; tapi sebagai anak solehah and OTW untuk menjadi perfect muslimah , aku tak laa sampai bermogok bagai ; just abah je yang mogok sebab duit dia banyak habis ~


duit batch aku tahun lepas ni ; gi mana ntah duit ni

hmm , aku pon tak tahu nak merapu apa dah ni , just nak cakap yang ;
ohmy , aku nak raya lagi , please !! 
hmm , hah , aku dah tahu dah nak meraban apa ; aku selalu takut nak buat samting or nak cakap sesuatu yang aku suka , macam lagu apa yang aku suka ; sebab aku takut orang memperlekehkan 
aku ; huh , ntah pape kan aku ni , ngarot je lebat ! kfine , nampak sangat aku tak de topik ;

okey2 , skarang aku dah tahu , aku nak bukak story pasal teachers and students INTEK
 (skolah aku...) ;
aku bukan nak cakap apa laa kan , tapi aku rasa cikgu skola tuh patot bersyukur and menghargai kitorang , sebagai student yang kiut lagi baik hati ni ; sejahat-jahat kitorang , eh salah2 , bukan jahat tapi nakal ; senakal-nakal kitorang , kitorang tak laa sampai tendang cikgu bagai ;
hah , kami tak macam mereka (budak skola luar , eh , jangan tacing pulak ea .. stalker aku terkecuali , aku tahu korang baik , ecey ; ambik hati)


tapi kes ni , cikgu dia pon kurang profesional jugak ; tuh laa pasal budak2 tuh bentai tendang dia

kitorang ni , kadang2 je cakap lebat , konon nak buat itu ini kat cikgu (bukan aku laa , aku baik , ecey) , tapi tak buat pon sebab dalam hati kitorang ada taman , eh eh tibe je taman ; emm , dalam hati , kitorang ade rasa sayang + hormat cikgu ; even kitorang tahu kitorang tak disayangi (alahai , tacing pulak ...)

oke dah , aku rasa setakat ni je la kot stori aku ;
ada jodoh kita jumpa lagi , hehe :P

maassalamah , As Salam ~

No comments: