HOME la dolce' me petua c & s

Saturday 11 August 2012

mooD-oh-Mood


tak jawab dosa , kalo jawab sayang ; xoxo (haha...)

oke finee , update belog lagi , update belog lagi and update belog lagi ! haha , hari2 update belog ; fizik , add math , bio tak update2 pon ; huh ... exam !! you make me stress =='
tadi tengah2 syok stadi tetibe umi suh tolong jaga adik ; for sure laa as a good girl merangkap anak solehah , aku pun pergi laa jaga budak kecik tuh (nasib baik kaw comel adik !!)
and for sure laa , mood aku yang bagai nak meletop semangat nak stadi tadi tuh hilang ; 
like a magic right ?!

oke dah , tadi baru lepas online facebook and wonder what , tak ramai pon yang online ; 
bhahaha dah insaf kerngkawan aku ea nak dekat exam ni ;
memandangkan minggu lepas aku dah bagai nak gila stadi fizik , so minggu ni aku relax arr sikit .

hmm , nak stori ape ea ?! hah , semalam ade orang treat me kredit ; 5 hinggit der !
banyak kan ; baik nye manusia ni and for sure aku thanks G O D gila memandangkan aku tengah kering time tuh ; hmm , dah laa die offer , nak berape pon tak pe ; moga2 die sukses 
dunia and akhirat !

semalam aku bukak belog besties aku ; diorang guna classic template ; huh cung derr belog die !
 aku pon nak try jugak guna classic template ; but aku sedar aku tak reti nak guna menda jadah tuh ; so i decide tak moh laa guna classic template tuh ; lagi pon aku rase acane pon belog kita tuh tak penting mane pon ; da most important is isi kandungan belog kita tuh !

hmm , since aku skola kat integrasi kuantan ; i learn a lot about kesabaran ! seriously dude ;


 so aku rase mood stadi aku dah datang balik ; kalo ade jodoh kita jumpe lagi , hoho ;

maassalamah ; As Salam

No comments: