HOME la dolce' me petua c & s

Monday 7 January 2013

sayonara 2012 ! hey , its already 2013 :D

 
 
wahh , ni post aku yang ke-4 untuk hari ni .
huh , bagus sangat laa kan budak SPM tahun ni duk ngadap laptop dari pagi sampai malam .
ngee ;) alaa hari ni je . tadi abah kol , die cakap nak balik malam ni jugak . so , esok saye tiada masa untuk ngadap blog bagai :'(
 
memang dah macam habis SPM sungguh aku ni , kerja yang terbaru cikgu bagi ni buat2 tak nampak je :P
huh , bile abah gi johor ni , aku rase 'dihargai' sangat !
kejap2 boleh dengar suara umi panggil , "kakak ! kakak ! sini jap ..."
hah , see . aku sangat dihargai kann?! tak payah tunggu abah gi johor laa , abah ada pon still ayat tuh yang aku akan dengar setiap hari . oh i'll miss that moment :') *iye kahh??*
hmm , tadi aku wish new year kat blog ni secara tak rasmi kann . so sekarang aku nak cakap ...
Happy New Year earthling :D gud bye 2012 n hello 2013

huhu , sedih pulak rase nak tinggalkan 2012 , erk tapi aku dah tinggalkan pon 7 hari yang lalu =='
actually kita (muslim) dah lame dah sambut tahun baru . dekat sebulan lebih dah . tapi tak ramai yang kecoh kat FB , twitter or blog *termasuk le aku :')* rase sedih dengan diri sendiri n dunia sekarang ni .
alhamdulillah laa bagi sesiapa yang berpeluang untuk meng'kecohkan' dunia internet ni dengan ucapan2 tahun baru Islam :) ini lah akhir zaman kann ?!

hmm , so , apa azam korang tahun ni ? haha , kalau tanya aku , memang kompem laa banyak ! terlampau banyak sebab bercampur dengan azam tahun lepas , tahun lepas kuasa2 , tahun lepas kuasa3 yang aku tak perabis laksanakan :P ngeh , yang dulu tak habis lagi , nak tambah azm baru =='
okey2 , kalau nak tahu azam aku tahun ni *tak termasuk yang lama , berkulat dan basi tuh* , hah rajin2 kan lah diri tuh baca wishlist aku kat tepi tuh :P

huh , i think this is too enough for tonite . see uolls again later *if God will* :)
::maassalamah . Assalam::
;)

No comments: