HOME la dolce' me petua c & s

Wednesday 9 January 2013

patung cendana -..-

 
amigosh !! ting tong ^..^
ainatulmahirah sangat pemalas , serious ! aku duk rumah ni memang macam dah habis SPM sungguh . okey , aku dah pernah keluarkan statement ni :P kerja ada depan mata , tapi aku buat2 tak nampak je . bagus sungguh ainatulmahirah ni kan -..-
fuhh , petang semalam aku ikut umi n abah hantar aiman gi asrama baru dia , haiih , makin lama makin sikit ahli rumah ni . okey , serious cakap , aku memang malu gilo semalam . dah laa masuk asrama lelaki , asrama sekolah agama pulak tuh . dush dush *tumbuk dinding* , memang malu tahap petala la kan .
aiman dapat bilik kat tingkat 3 , so aku terpaksa la tolong angkat barang , tapi aku tak la sampai masuk bilik. umi n abah je laa yang masuk bilik dia tuh , so aku duduk la kat luar tuh sorang2 . dengan ramai budak laki lalu lalang nye , memang aku tak malu la kan . aku kat situ dah macam patung cendana dah . homaii , malu ! dengan ada suara2 sumbang 'tikus mondok' nye lagi . huii , sungguh malu yang amat >.< 
entah berapa jam aku duk jadi patung cendana kat situ . 
haha , post kali ni macam takde hala tuju je kan . 
okey , aku yakin , pasti akan ada post kedua untuk hari ni :P
haduii , aku memang fail laa bab2 penutup post ni ;)
::maassalamah . Assalam::
^..^

No comments: