HOME la dolce' me petua c & s

Monday 7 January 2013

membebel je aku ni =='

 
 
ohohoi , saje ngade nak menulis banyak2 hari ni !
actually , aku nak test greeting text aku yang baru ni . acaner , lawa ke tak ?? ngee :P
haiih , punye laa penat duk cari header blog baru , greeting text baru .. pas ni aku nak ubah ape pulak ea ??
hmm, just wait n see . huhu , header blog ni pun brape kali ntah aku duk tukar2 tadi .
thanks untuk sume yang membantu *even diorang tak tahu aku duk nengok tuto diorang tadi :)*

 
huh , aku rase kan , dalam kalangan kengkawan aku , aku sorang je yang terlebih moden pakai blog versi lame ni . haha , maklum le , aku ni bukan terror sangat bab2 IT ni . dulu pernah le nak try gune classic template . guess what ! habuk pon tak jadi . nak suruh kengkawan tolong , takut diorang ni busy :D
kelakar kann , haha . erk okey , kalau tak nak gelak pon takpe =='

eh eh , aiman , adik aku yg ke-3 dapat masuk sekolah al-ihsan , alhamdulillah :)
hmm , actually aku ni pun teringin nak masuk skolah agama kalau diberi peluang . tapi takde rezeki :')
never mind , Allah is the best planner , kann ?!
 

hmm , bile difikirkan balik , tak le aku ni mati pon even tak dapat pegang fon . yang best nye , bile dapat pegang fon , fon tu rosak pulakk !!! dush dush ...*tumbuk dinding*
tapi agak tersikso laa takde fon . mane nak contact kawan lagi , nak contact parents lagi ,sampai aku balik jalan kaki sorang2 je dari pasar malam hari tu *takut doe* , sebab takde fon nak kol umi =='
mane nak contact crush lagi , ecece :P *okey tipu , aku takde crush pon :D*

fuhh , penat aku membebel hari ni . duk melayan adik aku yang kiut miut ni , auww :)
ape2 pun aku yakin , Allah is the best planner ever :)
datang lah seribu ujian pun , aku doa supaya Allah akan tetapkan iman aku untuk hadapi ujian tu ;)

::maassalamah . Assalam::
:)

No comments: