HOME la dolce' me petua c & s

Tuesday 11 February 2014

awak2 semua takkan paham ...

 
ehem ehem !! (n_n)
eheh . walaupun cerita  ni dah basi , tapi aku nak bagi tahu jugak . chef zamir jadi juara masterchef all star laa .*yeayy ! :P
 
huh ... kita tak selalu akan dapat apa yang kita harapkan :') tak tahu lah kenapa . kadang-kadang bila kita dah mula sayang sesuatu tu , sesuatu tu akan pergi . yes , mungkin sesuatu tu pergi because of our past . our past , yangmana sebelum ni kita buat taktahu je kat sesuatu tu . mungkin sesuatu tu tak cakap yang dia nak pergi . but , with only 'serioustalk' by sesuatu tu , kita dapat rasa and kita boleh tahu , yang sesuatu tu mungkin dah tak perlukan kita and akan tinggalkan kita . kalau tak harini , mungkin minggu depan . boleh jadi jugak tahun depan atau dekad yang akan datang . kann ??
 
yes dear . jangan terlalu mengharap sebab harapan tak selalunya tampil seperti yang kita harapkan . jangan terlalu bermimpi kerana kenyataan dan hakikat tak selalunya indah . jangan terlalu menyayangi kerana sayang itu hanya satu naluri . dan naluri manusia tak selalunya tepat dan tetap :')
 
hanya menulis sebagai penguat diri . bukan nak tunjuk yang aku ni lemah . bukan jugak nak mengadu domba pada yang sinis mendengar . hakikatnya , tak semua paham apa yang kita rasa . lidah mereka senang berkata-kata , "takpe , aku paham." , walaupun hakikatnya , mereka tak faham dan hanya ingin mengubat sedikit hati kita yang sakit :')
 
aku tahu . sesuatu tu tak mungkin baca apa yang aku tulis ni . aku jugak tak harapkan yang sesuatu tu baca . sesuatu tu jugak mungkin tak tahu menilai tulisan yang aku lakarkan kat blog ni . 
 
 
 
:: maassalamah . AsSalam :: 


No comments: