HOME la dolce' me petua c & s

Monday 17 February 2014

mimpi yang tak sudah ...

 
Mimpi Yang Tak Sudah
Apa maknanya impian
Datang dan pergi
Membawa hati
Menyusuri kembali
Jalan-jalan sepi

Kau kah di situ
Yang menantiku
Atau jelmaan
Dalam kenangan
Yang bernama pengalaman

( korus )
Siapakah di antara kita
Dengan rela menjadi pendusta
Siapakah dulu membina harapan
Dan siapa yang memusnahkan impian
Tanpa sebab dan alasan
Kau mainkan perasaan
Bagai taufan tiba-tiba datang
Dan menghilang

Kau bayang-bayang
Masa nan silam
Ada ketika terbawa-bawa
Oleh resah mimpi yang tak sudah
 
http://www.youtube.com/watch?v=qsvmULLeuV8 
mimpi yang tak sudah :')
 
bukan nak cakap yang aku ni obses dengan lagu-lagu jiwang dahulu-kala . just nak share lirik dia sebab it was awesome meaningful *for me act :')
 
bukan sebab aku putus cintan ke apa . sebab , aku ni pendengar muzik yang sangat concern pasal lirik sesebuah lagu tu  *cewahh , cakap macam bagus je ( n_n )
 
aku rasa lirik dia sangat menyentuh 'qalbu' gitu . ehh yeke ??
 
ini pendapat saya . awak ?? :')
maassalamah . AsSalam :)
 
 
 
 

No comments: