HOME la dolce' me petua c & s

Wednesday 5 June 2013

sorry kepada awak2 semua k :')

 
 
eh eh .
 sorry sangat2 for those yang tak dapat view gambar-gambar izzue-awin yang aku post kemarin :')
 
sorry sangat2 k . erm , tapi when aku bukak blog ni kat desktop sekolah umi , boleh pulak nak view gambar segala . so , aku buat conclusion kat sini yang if nak view gambar2 tu segala , mestilah mengikut tahap kecepatan internet kita :) and ofkos lah internet kat rumah aku tu tak lah secepat , setangkas and secekap internet kat sekolah umi ni , sebab tu lappy aku pun vengong tak boleh nak view those gambar :) so , if uolls tak boleh nak view gambar2 tu segala , just think about it by yourself , and aku nak say sorry sangat2 kepada awak2 yang tak dapat view gambar2 tu segala . kalau hangpa nak tengok gambar2 tu semua , boleh le datang ke website ni , sebab aku pun 'pinjam' those gambar dari website ni ;P
 
oh okey ainatulmahirah . esok awak nak mulakan balik life awak sebagai student kat intek . good luck to myself . erk , SPM pun just around the corner dan aku masih lagi tak sedar diri , duk berfoya-foya with adik2 dengan internet segala . oh so nice holiday kann ==' hang tunggu laa time nak exam nanti ainatulmahirah , baru hang taw langit tinggi ke rendah , huh =='
 
oh oh , and one more think , ayu raudhah sangat cantik dan georgeous bertudung .  zaquan adha is soo bertuah for dapat ayu raudhah as his superlady and superwifey ever :)
 
 
so , maybe this will be my last post for holiday kali ni :)
err , for those yang nak muntah tengok aku speaking segala , silakan , tapi aku tak de bajet nak sponsor baldi for uolls , sorry :) 
 
:: massalamah . assalam ::
 

No comments: