HOME la dolce' me petua c & s

Saturday 23 March 2013

may God bless you friends :)

 
Alhamdulillah , finally im home !
setelah menempuh segala dugaan dek kerana salah sendiri :') thanks untuk kengkawan yang berjaya menyedarkan aku dari kesilapan yang entah pape tuh . kengkadang kita rasa apa yang kita buat tu just satu kesalahan yang remeh temeh . dan kita tak pernah sangka kesalahan kita tu akan bagi effect kat orang lain jugak . so , please be wise in our action ! dan please laa aina . jangan pernah anggap disiplin ialah sesuatu yang wajar dipandang enteng ! wahh aina , bahasa tak mudahh kaw :P
okey , just nak share stori mori time exam hari tu . 
 
 
yess , sungguh aku gumbira balik kali ni sebab cikgu2 integrasi kuantan amat lah baik hati dengan membiarkan anak didiknya yang comel lagi bijaksana ni balik without 'buah tangan'  XD  maklum le , kami baru habis exam kan . nak bagi kami rest dulu le tu . ecece kunun . padahal bukan nye aku struggle yang amat pun exam hari tu . alhamdulillah , dengan bantuan tenaga adik sebilik aku , nisa , aku berjaya bangun 2 per tiga malam for study . serious , ilmu cepat kot masuk time2 gitu . kalah wifi . okey aku tipu :P tapi serious , alhamdulillah aku rase aku dapat jawab dengan 'baik' exam kali ni . mungkin  :)
yang paling tak tahan nye bile aku proud gila sebab dapat jawab 'add math' dengan ... agak baik . 'add math' weyy , sape tak kembang kempis hidung bile terperasan diri ni pandai yang amat when dapat jawab paper tu XD padahal nye kitorang dapat skop ,haha . kalau tak boleh jawab jugak , haduii , mano den nak letak muko ! aku harap , result aku okey2 je . tak mau tengok umi n abah sedih2 nanti !
SPM ! youre so cruel ==' 
oh , nampak nye jejari aina sudah mula malas menekan papan kekunci ni . just wanna share satu pesanan .

La Tahzan b'cos Allah is Always By Ourside ;)

1 comment: