HOME la dolce' me petua c & s

Saturday 30 March 2013

di tengah malam yang hening :P

 
 
eh eh . hari sabtu da pon. tak mau balik damansara !! arghh . sudah semestinya meja , kerusi dan whiteboard beserta adik beradik mereka amat sangat merindui aku . oh , tidak lupa juga kepada katil dan bantal di damansara . dont worry . 'i miss uolls too' ==' * miss laa sangat !
haduii , dengan kepala yang duk bingai sakit dari semalam . memang semangat untuk back to school serta merta lenyap dari kotak fikiran . *hamboii , bahasa tak mudah kaw ! 
aina , setahun je lagi kaw kena tunggu . sabar laa wahai hati :)
tadi tengok best show of jozan in MLM kat astro mustika HD . sumpah rindu mereka wa cakap lu . 
 
 
sekarang tengah duk nengok running man with my brothers . haha , setelah berhari-hari aku duk sesenyap curik-curik peluang nak online , tetiba malam ni dengan rela hati ditambah pula dengan senyuman manis bak madu , abah bagi greenlight for me untuk online tetengah malam buta yang agak hening ni . huii , tadi aku sesaja laa ngintai post-post aku masa mula-mula buat blog dulu . haha , sumpah lawak ! rasa nak sorok muka bawah almari je bila baca post sendiri . dengan ayat tunggang tebalik + haru biru , dengan words yang aku guna masa tu , wo ! sangat menjatuh air muka wa cakap lu . 
 
setelah beberapa hari phone sunyi , suddenly ada 2 mesej from number yang tak diketahui . kekunun koya ada peminat . padahal aku baru renew sim hari tu . padan sangat laa semua number yang masuk unkown belaka . so , aku gigihkan mulut nak mintak kedit from umi . last2 dapat lah ' 5 ya ' *5 ringgit .
okey what . rerupa nya , 'unknown' number tu cechaa :) haha , excited jugak laa aku tetiba hari ni phone tak silent .
 
i think , this could be my last post for balik kali ni . iya kahh ?? i hope , result march test ni tak laa worst sangat sampai boleh buat umi and abah demam panas seminggu . 
 
::maassalamah , AsSalam::

No comments: