HOME la dolce' me petua c & s

Wednesday 5 December 2012

unexpected moment :)


wahh , aku rasa macam nak menangis weyy !!
aku rasa aku orang first yang belek2 homework *perasan* , tapi sekarang .. fuhh , aku tengok kengkawan aku , diorang macam dah siap je kerja2 yang banyak mengalahkan kelimomor atas kepala sepupu aku !

toing toing , pesal tetiba bukak stori pasal cousin pulakk ni ?!
hoho , mereka datang maa :) happy sengal !
tapi sebab diorang datang kuantan yang tak best . my uncle sakit wo , kena operate :'(
hah , ni aku type ni pon guna laptop diorang .
woosh , lama tak jumpa , macam2 story kitorang bukak . memang unexpected gila !
petang semalam , tetiba umi cakap mak andak and her family nak datang :)
wahh , saya rasa macam nak melompat time tuh :P
actually , mak andak text umi pukul 2 lebih , but umi baru baca pukul 5 lebih .

haisy , macam2 aktiviti dirancang ! tido lepas subuh and bangun lambat pon also 
termasuk dalam list kitorang :P
ingat senang ke nak buat cenggitu kalau diorang tak de ! fuhh , memang kena sembur lahh kan dengan abah !
petang ni nak gi night market pulak * puihh , speaking bagai * :P
alolo , bukan selalu aku speaking , saja nak nampak grand sikit , hihi :P

hamboii , post ni dah penuh pasal cousin aku nampak nya ! krik krik ...
biar lah , cousin saya bukan cousin awak ;P
okey , nampak nya projek stadi akan hang lagi laa = ='

huh , dah tak tahu nak type apa .
tadi banyak sangat idea , bila nampak keyboard , woosh .. terus idea hilang !
wink wink , ape pon saya gumbiraa !! :D
hoho , dalam hati ada taman wo  ~


:: maassalamah , As Salam ::



No comments: