HOME la dolce' me petua c & s

Sunday 16 December 2012

thanks God :')

 
ting tong !! wahh , sudah banyak lama maa saya tak bukak blog , ngee !
oh , saya sebenarnya berpuasa dari menghadap laptop , hoho *tipu ... tipu :P*
abah bawak broadband ke Johor . 

okey minggu lepas aku dok sibuk meraban cerita benda yang tak sepatutnya aku cerita , sebab stori tu tak penting + merepek + dan seangkatannya :P
wuhooo , balik dari lipis hari tu umi ajak aku shopping barang sekolah .
alhamdulillah , tinggal lagi *sikit* lagi barang nak beli . ngee , banyak laa aku punya sikit .
umi mesti akan buat sujud syukur kalau aku cakap tinggal lagi sikit barang untuk dibeli . *nampak tak kat situ perangai aku =='*
hoho , cerita pasal beli barang ni , barang aku memang tak pernah habis . ting tong betol otak aku ni , memang bagi betis mintak peha , pedal segala , siap package dengan bulu kaki sekali ,
ngeee ngarot :P

sekarang baru aku sedar , aku amat bersyukur dan rasa bertuah sebab ada umi n abah yang sangat paham aku :') *cehh , baru sedar ke cik kak ?!*
okey , aku dah lama sedar tapi aku selalu lupa . bila aku ingat balik kesanggupan diorang habiskan duit minyak nak datang visit aku setiap minggu kat asrama tuh , hoho belum masuk diorang hantar je apa yang aku nak . abah kata , asalkan dia nak tengok aku success :') *ouchh , permintaan yang agak susah tapi tak mustahil !* banyak benda yang tersirat diorang buat untuk kau tapi kau tak sedar ., dah nama pon tersirat kann ...
wo ! tacink melebih pulak minah ni :P aku ni kalo baru lepas shopping n habiskan duit umi & abah , memang lah baru reti nak bersyukur *sedih dengan diri sendiri :'(*


okey , actually aku tak de topik yang jelas dan nyata pon nak ditulis hari ni .
saja nak mengupdate blog yang hampir bersarang labah2 ni 
*cehh , macam lama sangat tak update :P*
wahh , baru saya sedar , saya rindu kawan2 maa , serius lorh !
ouch , rindu asrama *tanpa peraturan , ngee* !
sepanjang duk rumah ni , majoriti mimpi kau pasal kawan2 and asrama :P


ngee , bagus punya perangai , sekolah apa cerita hah ?! tahun depan nak SPM cik kak oii !
dush dush , kalau boleh aku memang malas langsung nak pikir pasal sekolah tapi disebbakan homework yang teramat lah 'sikit' tuh , woosh , migrain menyerang maa , hoho okey , saya tipu :P
huh , tak de apa yang boleh buat aku lupa pasal sekolah , ngee :P dan bila ingat wajah sekolah yang 'krik krik' , ohh saya tak mau tinggalkan rumah maa :'(


okey makcik2 , pakcik2 , dato'2 , datin2, crush2 sekalian , *aitt , tiba je , dush dush !*
hoho , to all yang baca post aku ni , pasti korang akan cakap aku sewel sebab cerita pasal benda tak berfaedah kat sini :P
saya mau off dulu maa .
actually , aku selalu bermasalah kalau nak buat ayat penutup :P
okey senang cerita , saya sayang jozan . oh lupa nak bagi tahu , saya pon suka tengok shiro and jambu tapi saya sayang jozan je , ngeee . mengada lorh minah ni !


:: maassalamah , As Salam ::

No comments: