HOME la dolce' me petua c & s

Thursday 31 May 2012

holiday's STORY ~


oke derr...nak dekat maghrib ni laa baru aku rajengg nak update belog tersayang ni~
entah laa, cuti kali ni banyak mende yang buat aku sedih..aku pon tak tahu mende ape laa yang menyerabotkan pale otak aku ni smpai aku rase nak nanges tertonggeng-tonggeng... [oke sayang,lantak kaw laa...]

first of all aku ank cakap yang aku bahagia tahap cipan nak terberanak coz exam is over!!!!
haha,wonder what ? aku tak ambek exam add math , math mode & fizik paper 1... grr, atok kat Kelantan saket derr... nak re-sit, memang cikgu tak bagi laa kann... ingat kan tak nak re-sit add math je , sekali hambek kaw ...sume paper tak ley re-sit ...
ape yang paling aku sedih , PJ ponn tak boleh re-sit <3 sedih baii~
entah macam mane rupe laa rezak aku nanti yek... juz wait and see laa sayang ...

oke, tutup stori sal exam ... skrg ni cuti mid year 2 mggu derr ~ bukan sng nak cuti lame2 cam ni!
BTW, thanks menteri pelajaran coz give us, student, cuti  lame cam ni !
hurmm...entah laa,lame2 duk umah ni , rase rindu laa plak kat kwan2 terSAYANG <3

oke fine, aku memang pelik! I miss my friends n peliss , miss senteng, miss international chikaro  n miss londeh dikecualikan !


kaw jual lemak kaw ponn blom tentu boley beli spek aku! grr, KIKC~
oke finee, abah panggil gi masjid... nanti smbg lg

maassalamah, AsSalam~

No comments: