HOME la dolce' me petua c & s

Sunday 6 May 2012

thanks a lot DEAR ^,^!


erghh... dis nite ialah malam terakhir aku online !
nape ngan esok ? haha, bukan sebab aku terpakse jejak kaki kat skola ue ... tapi esok abah akan gi Johor, cam bese arr ...~ no more blog, no more facebook, no more youtube !
haisy... ni laa nasib ank pak cik rahim, haha <ayt tacink !>
serez saye tak sabar nak jadik besar, haha <3

erm, aku tak taw nak meraban ape dalam blog malam ni ,haha...
memandangkan ni malam akhir aku boleh on9, so aku visit laa belog tersayang ni !
< cis, macam kat skola aku tak on9 jep ! haha... >



ermm, tapi aku nak satu dunia tahu yang saye bahagia sgt2 skarang ni !
=,='  lepas penat ngumpat dalam belog ptg tadi, skrang aku nak share kebahagiaan aku ngan korang <3 wish bahagia ni kekal forever ...
exam ?! cuak doe... tapi nak buat cam ne, dugaan banyak sangat !
oke, esok saye stadi hard ye ~ nape aku nak cepat besar ?//
salah satu faktor nye, saye tak suke exam tapi saye suke tyme amek rezak exam @,@
it's weird right but it's reality =,='

 



haha, oke laa .. kalo lame2 kang, banyak mende ngarot aku tulis #
pepon, saye nak awak tahu yang saye hepi sgt2 !
thanks for make my life full with Excitement <btol ke ayt aku ni ?! >
thanks sebab buat saye senyum setiap hari <3

 
thank you for making me laugh when i'd almost forgotten how to ~

massalamah , As Salam ~

No comments: