HOME la dolce' me petua c & s

Wednesday 21 November 2012

hamboii , m e n g a d a n y a cik kak ni ::


ohohoii !! haha ; okey , merepek =='
hmm , hari ni just nak cakap ; eh , aku rindu kaw lah ~
rindu siapa ?? haha , okey ; hari ni baru rasa ada kekuatan ( mengada !! ) nak bukak story pasal
 ' bf khayalan ' =P puihh , okey , mengada nye !

eh eh , tak nak laa over , nanti orang menyampah ; 
haha , okey laa mr.silent , biar kaw je yang paham apa aku nak cakap ni =P
eh , kalau kaw dah baca post ni ( kalau kaw baca laa kenn... ) , jangan nak mengada gelakkan aku okey !! ( hihi , malu leww ! )
okey , agak nya kalau umi n abah baca post kali ni ; pengsan kot diorang 
* im sorry umi n abah *
kali ni je kakak buat post mengada sikit =P ( puihh , bukan selalu ke ?? )


okey dah ; mr.silent segala , macam penting sangat , puihh ( penting bagi aku , haha =P )
:: gedik seyhh !! ::
weyy , aku tak stadi lagi sayang ; aku stalk kawan aku jap tadi :: aimi :: , dia daa start stadi seyh !
hadoii ; ni laa nasib ; 2013 SPM  v i c t i m !


okey laa , nanti saya stadi ea ; heyy , aku tak tahu laa nak story hape ;
hishh , kalau laptop depan mata , semua rangka karangan yang nak dikarang dalam belog , wooshhh... lesap tetiba ! weeee , saya geram bila jadik macam ni !!

eh , rasa macam nak stop sampai sini lah dulu ;
nanti aku post lagi ea even kaw tak nak baca , ( eleh , koya tacink ! )
weee , pujuk laa ... pujuk la....
weyy , mengada siott ! haha , kome nak gi makan ni ( perut is more important than you dear !! )
:: its a f a c t ! haha ... ::

 :: maassalamah , As Salam ::

No comments: