HOME la dolce' me petua c & s

Sunday 28 October 2012

eh eh , saya h a p p y l a h !



eh eh rase nak melompat lah ; kalau boleh nak terjun dalam kolam ikan patin ayah tiqah ( ececeh , tak bersabit ... ) heyy , aku happy laa sayang !
raya korban is over ; and thats mean cuti aku pon nak over ~
tapi aku tak kesah mane laa kott ( tipu ... tipu !! ) , sebab lepas cuti ni form4 akan bercamping ;
jujur aku cakap , aku rase malas ( takut sebenar nya ==' ) , nak bercamping bagai ;
haha , merepek kan pemikiran aku ; but this is me dear !
eh eh , ade orang cakap saya mengada , eh salah2 ,comel sebab saya ni penakut ;P 
puihh , habis mati lembu sebelum kena sembelih kat masjid tuh after baca penyataan aku ni ; haha ; penyataan?? kenyataan kot , ececeh ... ( lembu boleh bace ke ?? )
oke dah merepek !


Alhamdulillah ; everything has gonna back to n o r m a l ( betol ke aku speaking ni ... ) ;
setiap masalah yang Allah turunkan pasti datang bersama penyelesainnya , kita just perlu berusaha cari penyelesaian tuh and mesti ikhlas terima dugaan tu ;
insyaAllah , God always with us to give His help =P


eh , aku sayang kawan-kawan aku laa ! aku hargai setiap apa yang Allah pinjamkan kat aku 
( credit to all beloved friends <3 )
maybe kita tak mampu nak tunjuk apa yang kita rasa ; 
macam yang aku selalu cakap , nobody's perfect right ??
so dear...

strangerxoxo:

#mental note.

huh , eh ; rindu ps laa ! ececeh , gedik sengal ~
hmm , koi nak berkemas ni , pape pon ;

aku sayang kaw laa kawan !




maassalamah , As Salam ~

No comments: