HOME la dolce' me i you we them petua c & s

Thursday, 1 May 2014

kita♥

Sedang menaip menggunakan fon akibat laptop semua buat hal ——
Tak nak cakap banyak . Cuma nak cakap yang aku rindu korang . Rindu sangat!
Lepas ni susah dah nak jumpa . Semua bawak diri masing2 untuk kejar impian n cita2 masing2 . Semua sibuk dengan agenda masing2 . Semua sibuk dengan realiti hidup masing2 . Kalau nak gathering macam haritu memang susah laa , apatah lagi nak rasa suasana lepak macam kat asrama dulu2 , makan sesama , tido sesama , ngumpat sesama, ehh;P , share bantal airliur basi bagai sesama ... Huhh, memang susah laa . Tau2 je nanti ade yang dah sarung cincin tunang , ade yang jemput makan nasi minyak . Allahu , masa tu memang dah macam susah yang amat laa nak kumpul n lepak sesama . Cuma mampu mendoakan kebahagiaan kita bersama dari jauh je T.T apeape pun , kite stay buddieyz till jannah . Moga ukhuwah kita kekal sampai syurga k :') ⓘⓛⓨ friends ♔♥

No comments: