HOME la dolce' me petua c & s

Saturday 9 February 2013

awak2 semua , i wish uolls akan paham :'(

 
fuhh , leganya balik ! tadi aku topap tido jap , 3 jam weyh tido. memang tak hengat dunia laa kan bile katil dah depan mata =P macam2 jadik sepanjang penggal first ni . dengan merentas desa nye . dan pada tahun ini , buat julung2 kali nye ainatulmahirah bukan orang yang last2 . lambat 2 saat je nak dapat 3 markah , okey what ?!
huh , bila dah dekat sebulan ni aku duk Damansara , naik turun bas tetiap pagi dan petang nsegala bagai tu kan , baru aku sedar yang aku sangat sayang asrama . serious aku cakap ,
i miss a s p u r i more than infinity ='(
rindu sangat sangat sangat . dan aku sangat laa rindu suasana asrama yang penuh dengan peraturan tuh .  maybe weolls tak kan dapat duk aspuri for dis year ! double what ?!
even kami tak dapat nak kumpul memories until form 5 , tapi weolls akan ingat memories 2009-2012 kat aspuri tu sampai bila-bila =')

oh , act today aku nak stori pasal peluang .
huh , kekadang aku penat dengan perangai aku sendiri . dan aku sangat penat when disuruh untuk memikirkan kesalahan sendiri .
kekadang manusia ni terlalu banyak memikirkan kesalahan orang sampai dia lupa untuk pikir kesalahan sendiri , kan ?!
awak2 semua , if saya ada buat salah , please terus terang dengan saya n please give me some space to explain T_T aku rela kena brainwash n tahu kesalahan aku than korang buat baik depan aku but ngumpat aku belakang2 ='( oh , aku rindu stella yang dulu .
saya harap awak2 yang terbabit baca laa post ni *kalau laa aku boleh suruh korang baca =='*
dan aku harap uolls sudi bagi kemaafan for me even aku tahu , aku dah banyak kali meminta-minta kemaafan tu dari uolls , kan ?. tapi tu laa manusia , nobody's perfect . selalu kena meminta-minta kemafan n selalu kena menerima kemaafan =)

i hope post kali ni cukup untuk menggambarkan betapa aku sedih dengan keadaan kita aku sekarang =')

so , i think i rather go now sebab umi sudah mula menggunakan kuasa vetonya untuk menyuruh aku tolong dia at dapur . wink-wink . oh lupa nak cakap , for my besties , Nurul Atiqah , merangkap our penghulunita , aku mintak maaf sangat sangat superb yang amat tahap petala kesebelas for all my mistakes :'( sorry diorr ~ *pasal ni , lain kali laa kome stori ea*

maassalamah . AsSalam

No comments: