HOME la dolce' me petua c & s

Sunday 26 May 2013

holiday's moment ^^

 
 
ohohoii ! welcome back to myself ^^
fuhh , setelah bergelen-gelen peluh keluar dek exam kemarin , finally its over !
home sweet home ainatulmahirah , ngee *gedikk nauu(benar) budak ni !
hailaa , when keyboard ni dah depan mata , tangan ni automatik mengalami proses pembekuan(chemist) akibat kekurangan imuniti(bio) terhadap virus tersebut cewahh . nak jadi cerita nye , frekuensi(fizik) virus ni high terlampau . hamboi ainatulmahirah , gini lah gamak nye budak nak ambik SPM ,ngee ^^
 
nampak ke gaya nye , cuti aku dah nak habis for dis mid-year holiday . oh kawan2 , bawak bertenang semua . kerajaan masih lagi prihatin terhadap student yang cute lagi comel macam kita ni . cuti masih 2 minggu and sisa cuti kali ni masih panjang . but , when kita cakap pasal student yang nak ambik SPM ni , hadoii ... fening , fening *pening . no more holiday dear !
kekawan lain duk pulun stadi , aku je yang memandai isytihar diri ni cuti for 5 days ; from balik hostel until dis nite :'( . kekunun , release stress after exam . kekunun je laa kann ;P
 
 
hah , bile kita talking2 pasal holiday , ofkos ada je anak Adam yang akan disatukan . senang citer , kawin lerr . aku jugak yang tumpang happy , haha . mana aku tak happy , makan free wo hari-hari . semalam kitorang melantak kat 2 kenduri . ce *cuba kaw bayang , heaven tak heaven nya dunia ^^
 
haha , macam biasa le , habis je melantak , kitorang akan jadik juri tak bergaji untuk kasi komen pasal wedding tersebut . ada yang baguss and ada laa yang berunsur kutukan sikett bilamane wedding tu kelihatan sangat membazir and over-the-budget . even bukan kami pon yang duk klua' *keluar duit for their wedding , tapi rase ingin memberi komen itu tetap ada :P baguihh kann kami !
 
tapi , bila umi and abah mula bukak cerita 8-9 tahun akan datang , mula laa aku ni macam cacing kepanasan . kalau depa buat ayat sentap tu , huih , memang senyap tak berkutik laa aku kat belakang kereta nun . yang aku tak tahan nye , umi siap duk pesan lagi , 
"nanti kakak kawin tak moh grand2 sangat , membazir . buat simple2 je janji vogue n diberkati Allah."
 hah , kaw nampak tak ayat dia . punye jauh nauu dia pikir . huh , ibu memang selalu ingin yang terbaik for their child . aku dalam hati ni duk hentak2 kaki sambil berfikir , 
"tak ke grand n vogue tu lebih kurang ?"
tapi dalam hati je laa . karang umi makan dalam pulak kan .

khamis hari tu ( hari kemerdekaan sebab nak balik cuti 2 minggu ) , kami kena say sayonara to Damansara ! after dis no more bus , bangun awal *lebih awal dari ayam jantan , no more excercise pepagi buta . oh dear , we will miss that moment a lot ! naik cuti ni , hello Aspuri sayang ! actually title 'sayang' yang aku bagi kat Aspuri tu tak ikhlas mana pon . seriously awak2 semua , aku dah jatuh sayang kat Damansara nun . sayonara rumah 77 :') 

enough for today . wish me luck okay . your du'a is the best present ever that I have got in this world  :) stay smile for us , earthling !

hijabiz:

Indeed return to Him back by making Tawbah
Indeed He already said
Only with the remembrance of Allah do heart find peace
Search not for anything other than Him 
<3

:: massalamah . Assalam ::

No comments: